کمپرسور صنعتی چیست؟

کمپرسور صنعتی چیست؟

شما مشتریان گرامی میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی کمپرسور رحیمی، محصولات خود را به راحتی خریداری کرده و دریافت نمایید. در این بخش کمپرسور صنعتی چیست؟ را برای شما توضیح داده ایم.

 

کمپرسور باد صنعتی یا متراکم کننده سیالات کاربردهای بسیار زیادی در صعت‌های مختلف دارد. با توجه به تعاریف قبلی و همانطور که از اسم این محصول مشخص است، انواع کمپرسور صنعتی وظیفه دارند تا نیرو را با استفاده از موتور الکتریکی، بنزینی، دیزل و… به انرژی ذخیره شده و هوای فشرده شده تبدیل کنند.

 

روش کار

انواع کمپرسورهای صنعتی ابزارهایی هستند که نیرو را با کمک موتور الکتریکی، موتور دیزل یا بنزینی به انرژی ذخیره شده که همان هوای فشرده است؛ تبدیل می‌کنند.

این ابزار، با فنون مختلف هوای بیشتری در مخزن ذخیره کرده و موجب افزایش فشار هوا می‌شود. گمپرسور صنعتی با رسیدن به نقطه ماکسیمم فشار هوای داخل مخزن، خاموش شده و سپس این هوا را تا زمان استفاده در مخزن نگهداری می‌کند. در نهایت نیز انرژی پتانسیل این ذخیره سازی، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هرگاه فشار باد داخل مخزن ذخیره سازی، به کمترین میزان برسد؛ موتور کمپرسور صنعتی مجددا روشن شده و این پروسه مجددا تکرار می‌گردد. کمپرسور باد صنعتی یکی از انواع کمپرسورهای هوای فشرده است که هوای اطراف خود را به درون مخزن مکیده و بعد از ذخیره کردن، آن را به هوای پرفشار تبدیل می‌کند.

 

کاربرد کمپرسور صنعتی

  • برای شستشو و تمیز کردن با هوای فشرده
  • در تعمیرگاه‌های خودرو
  • تعمیر لوازم خانگی
  • بالا بردن قطعات سنگین
  • ایجاد نیروی زیاد
  • افزایش و کاهش فشار در سیستم‌های برودتی و حرارتی

 

قیمت کمپرسور باد صنعتی

در سال‌های اخیر، ایران در صنعت هوای فشرده پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. اکنون این محصول در اندازه‌ها و با کاربردهای مختلف در بازار داخلی موجود است.

مهم است که ویژگی‌های گمپرسور صنعتی را هنگام خرید این محصول مد نظر قرار دهید که شامل تعداد مراحل فشرده‌ سازی، محیط خنک کننده، نوع درایو، روش روغن کاری، میزان فشار باد و مصرف برق می‌شود. همچنین قیمت کمپرسور هوا با توجه به نوع کارکرد و اندازه آن نیز متنوع است.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *