انواع کمپرسور هوا

انواع کمپرسور هوا

شما مشتریان گرامی میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی کمپرسور رحیمی، محصولات خود را به راحتی خریداری کرده و دریافت نمایید. در این بخش انواع کمپرسور هوا را برای شما توضیح داده ایم.

 

کمپرسور هوا بسته به میزان مصرف مشتری ،دارای مخزن و حجم دستگاه کمپرسور از 10 لیتر تا 80 لیتر و از 100 لیتر تا 1200 لیتر متغیر است.

تنوع ویژگی های این محصول باعث محبوبیت آن در انواع کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و کوچک شده است. بسته به نوع خدماتی که کمپرسور ارائه می دهد ، اندازه و نوع آن نیز متفاوت خواهد بود.

 

کمپرسور هوا استوانه ای

کمپرسورهای هوا استوانه ای یکی از محبوب ترین انواع این دستگاه است. این نوع کمپرسورها ظرفیت و توان مطلوبی دارند.

کمپرسورهای استوانه ای معمولاً نیازی به روغن ندارند و به راحتی می توانید آنها را نگهداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه ها سر و صدای زیادی نیز ایجاد می کنند.

کمپرسورهای هوا استوانه ای مشابه کمپرسور هوا پنکیکی هستند و اغلب در کارگاه ها استفاده می شوند.

کمپرسور هوا پنکیکی

کمپرسورهای باد پنکیکی را می توان دستگاه های کوچک و ارزان قیمت دانست. ظرفیت نسبتاً کم این کمپرسور باعث می شود تا قدرت و زمان کارکرد آن در مقایسه با سایر دستگاه ها کم باشد.

همچنین وزن آن کمتر و جمع و جورتر از سایر کمپرسورها است. علاوه بر این ، به روغن احتیاج ندارد و می توانید آن را به راحتی ذخیره کنید. کمپرسورهای پنکیکی نیز صدای نسبتاً بلندی دارند.

کمپرسور هوا دو مخزنه

همانطور که از نام این کمپرسور مشخص است ، کمپرسورهای دو مخزن ظرفیت بار بالاتری دارند.

با این دستگاه می توانید مدت طولانی تری با این کمپرسور هوا کار کنید. از کمپرسورهای دارای دو مخزن می توان برای منبع انرژی به ابزارهای بادی مانند: میخ کوب های بادی یا آچارهای بکس های بادی  استفاده کرد.

نکته ای که باید با این دستگاه به خاطر بسپارید ، وزن زیاد آن است که حرکت شما را با مشکل مواجه می کند.

کمپرسور دو مخزن یکی از حرفه هایی است که هوای بیشتری را حمل می کند و کارایی بیشتری دارد.

کمپرسور هوا ثابت

اگر قصد دارید برای کارگاه یا تعمیرگاه با مکان ثابت کمپرسور بخرید ، کمپرسور هوا ثابت گزینه خوبی برای شماست.

این کمپرسورها دارای موتور بسیار قدرتمندی هستند. علاوه بر این ، آنها دارای اندازه و وزن زیادی هستند. بنابراین ، آنها برای مکانهای ثابت مناسب هستند و نیازی به جابجایی ندارند.

کمپرسور هوا قابل حمل

اگر داشتن کمپرسور باد جزئی جدایی ناپذیر در کار شماست و شما باید مدام از آن استفاده کنید ، کمپرسورهای قابل حمل برای شما مناسب هستند.

این دستگاه ها قدرت بالایی دارند و به راحتی قابل استفاده هستند. یکی از ویژگی های خوب کمپرسورهای قابل حمل بی صدا بودن آنهاست.

کمپرسور باد فندکی

و در آخر نوع کمپرسور هوای فندکی که برای استفاده در ماشین مناسب است، این کمپرسورها قدرت بالایی دارند و اغلب بدنه فلزی دارند. این دستگاه ها اندازه ، وزن و ولتاژ متفاوتی دارند که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *